Moin ihr Lieben,

ich hole das Thema mal aus der Versenkung. Also entweder ich bin zu blöd Gruppen PTF zu holen oder die IBM Hotline hat recht, wenn sie sagt "ohne gültigen SW und HE Vertrag, keine PTF's". Ich komme mit meiner IBM-ID genau bis zu dem Punkt:

https://www-304.ibm.com/servers/eser...tedServlet.wss

Nach Eingabe Maschine usw. kommt dann der Text:

The Entitled Support site could not find any Software Maintenance Agreement (SWMA) associated with the customer numbers registered under your profile.

  • Make sure that you have selected the correct brand (IBMi, AIX or storage). Only customer numbers with records associated to the selected brand will be available. You can change the brand in the top right corner of this page or under User preferences.
  • Verify that you have the correct authorization for the customer number under Manage customer numbers in the left hand menu.
  • Verify the SWMA records under SWMA records in the left navigation menu. If you feel the IBM records are incorrect, please contact your IBM sales representative.


So, nun meine Frage, komme ich dann noch überhaupt an PTF's? Und wenn ja wie? Ich bedanke mich schon mal im voraus.

mfg

DKSPROFI